Saturday, February 05, 2011

B

SODIH


Sodih gila bila hari yang aku tak tungu tunggu semakin tiba wey. TT_TT. Stupid kan? Aku tak nak berpisahh dengan mmamaaaaaaaaaaa <3 Semalam aku boleh buat filem hindustan time nak tidur.


Boleh pulak turun air embun dari kelopak mata aku ! Klasik tak ayat? Hahaha. Entahlah wey bila aku fikir fikir balik aku rasa macam salah buat decision. aku rasa menyesal sangat sangat. Terus terdetik lagu MENYESAL dari SIXTH SENSE dalam pancreas dan jantung aku. HAHA. Mengada kan wey? Macam keling jual putu piring kan? bila dah beli barang semua baru kau nak pikir wanie? dah. dah. cukup.cukup.


Berbalik pada ayat abang taufiq : " Tak yah pergilah. Macamla bila sek kat sini tak boleh berjaya. dah la penakut , manja lepastu tak matang lagi. Nanti pergi 2 hari dah histeria kat sana "  Hahaha. Mulut celupar kan wey? Haishhh


Cukuplah cerita pasal penyesalan sebab dah tak guna wanie dah nak pergi Perak dah kejap lagi




Barang ? banyak gila . Serabut bulu mata aku tengok. EEEEEEEEEEEEEE. Tu lah ni lah one lah. Hahaha. 


Tadi jumpa FITRIYH tadiii. sedihnya siapa yang nak duduk sebelah dia nanti bila aku tak de wey. Nanti sapa nak gelak - gelak dengan aku. Nak ajar aku bila aku tak paham. siapa nak lari lari semangat dengan aku pergi makmal BIOLOGY , CHEMISTRY DENGAN PHYSICS nanti? siapa nak cop tempat aku dalam pusat sumber sekolah nanti? siapa nak balik dengan aku nanti? Siapa nak gelak dengan aku bila teringat BETULDAK? haha


Sedih lagi bila kali terakhir keluar makan makanan favourite aku  lunch tadi  =D. Thank you mama abah. haha. aku bajet macam bulan 3 ni tak balik kan wey?






Kali terakhir punya post. Berhabuk lah untuk sebulan orait?


Jumpa lagi. To fitri, alayana, maryam, nazatul,nysa, nisa, dian, munirah , rana, sharmine, naddya, alia, ishwin sayang korang sesangat sesangat. Tak dapat nak hitung dek bintang di langit. Hehe. Doakan aku bahagia kat sana. Sedih tapi aku tahan. Haha. Semoga kita berjaya beramai -ramai ! rindu dekat korang nanti sayang !


P/S: Sudah tentu rindu gila nak tengok muka Que Haidar Taman Melati. Kat sana ada jugak ke wey ? HAHA


P/S : rindu dengan mama, abah, daus, farah, abang topiq , abang medo, abang jat, kak dilah, alif  =)


P/s : rindu FACEBOOK, TWITTER, BLOGGER




Okay dah, BBYE. jumpa lagi semua. ILUSM =D









No comments:

Post a Comment