Saturday, February 05, 2011

W

Seriously, Thank You sangat sangat sangat sangat sangat dekat Abang Taufiq, Abang Medo dengan Abang Jad. Sumpah sayang gila dekat korang. Takkan lupa jasa baik korang. Thank you sangat. I love u !  =D


Seronok sangat bila ramai orang SAYANG dekat kita kan wey? Untungkan bila ada ramai abang  plus plus and minus abang abang ipar?  hahaha. banyak betul orang nak tolong realisasikan impian-impian aku sebelum aku masuk JAIL.
hehe


Sangat sangat sedih gila weyh. Menusuk terus ke dalam PANCREAS aku bila diorang semua bertolak balik pagi tadi. TT_TT tak pernah aku rasa sebak mcm ni. Mungkin sebab aku dah jarang nanti jumpa diorang lepas ni.




Banyak betul diorang bertiga sponsor kat adik kesayangan diorang ni. mcm mcm ada. Thank you sekali lagi !





No comments:

Post a Comment