Sunday, March 13, 2011

CAPS LOCK ON

 okay, jumpa lagi dengan si handsome. One of my ex senior dekat SABDA. okay dia sangatlah handsome. Thank you. HAHAHA. Hope dapat tengok lah 23 ni masa dia amik result. Hope juga kesemua SABDARIANS dapat hot and cool result for SPM . Amin =D

Gelabah gila. Cuti aku tak bermakna. HAHA. mana taknya. Banyak homework

Folio PJK ( dalam proses )
BM ( Powerpoint untuk oral )
Nota Bio
Nota Physics

* Terima kasih kepada cikgu cikgu sekalian * dengan hati yang jujur dan ikhlas * sweet talker kan?

Petang tadi, keluar dengan family pergi beli barang. Penatnya. Homework tak siap lagi. Selasa ni nak pergi holiday. YEAY. JB , I datang, shopping ! haha . So bila masanya nak study wahai puteri lilin hoi? haha. bawa balik buku 3 beg, 1 beg pun tak buka . asyik buka mukabuku je. sigh

Sangat jeles dengan result HARIZ ZULKIFLI. kenapa la dia genius sangat? aku nak sangat ada otak segeliga dia. Tolonglah. pleaseee

Doakan supaya exam aku berjaya ea korang? Hope get 9A+. Amin ya rabbal alamin.


* gila tak kalau aku print gambar MR N then bawak balik SABDA? haha. Habislah riwayat hidup aku kat sana kena telan hidup hidup dengan warden .________________.'

No comments:

Post a Comment