Monday, March 14, 2011

Bila rindu

setelah sebulan berpisah dengan sahabat sahabat baik , akhirnya rindu ini aku lepaskan jua . okei, kau rasa geli nak mati kan ? Haha. Aku memang berdebah. Facebook, tahi ayam gila . Semua benda tak boleh buat. Comment gambar tak boleh, post wall tak boleh, chat pun tak boleh, bukak profile pun tak boleh. what the heck doe? Nak comment dengan boyfriend pun tak dapat, kesian bf aku tunggu berjam jam aku balas comment dia. Kejam .

Miss Fitri, Maryam, Aliana and Mr Asyraf thank you tadi. Serious rindu aku pada korang akhirnya terlepas jua setelah melihat muka muka riang dan comel anda semua. terima kasih banyak banyak kerana sudi berjumpa dengan saya pada lunch hour tadi. Segala kenangan yang tercipta pada tengah hari tadi bakal dirindui nanti apabila aku sampai di SABDA nanti . Sedih gila. Tapi takpa, walau kita jauh di mata, tapi dekat di hati. cewahh.   Iloveuguyssomuch:)

Actually, tengah senang hati sebenarnya . Bersyukur sangat sebab dapat jugak cakap cakap dengan MR N. Dia sangat baik dan pandai. BI dia sangat sangat lah power dan mantap. dan saya sangat lah jeles wahai senior yang handsome. Wish u all the best masa 23 ni. Hehe.  =D


No comments:

Post a Comment