Saturday, November 05, 2011

kadang kadang

haish. assalamualaikum. rasanya memang dah lama aku tak jenguk blog aku sendiri. memang tak sempat , tak sempat yang amat. kadang kadang aku tak caya yang sekarang aku dah sixteen tahun depan seventeen. spm wei. rasa mcm aku dah besar sangat. lebih lebih lagi sejak aku belajar dekat PERAK. aku belajar banyak benda baru. and sekarang tahun ni punya study dah nak habis. sekejap nya.

tahun depan semuanya kene ubah. aku tak leh main main mcm ni. tahun depan is one of my future. lalala. 

sedihnya. setahun je lagi nak sekolah. aku rasa mcm tak nak balik rumah. nak duduk SABDA. aku sayang SABDA. aku sayang kawan kawan aku kat sana. aku nak buat rutin aku setiap hari walaupun bosan. aku tak nak berpisah dr sana. tolonglah ya allah biarlah masa tahun depan berjalan dengan sangat lambat. amin


No comments:

Post a Comment