Friday, March 18, 2011

Bye bye KL

YO? assalamualaikum. Okay harini merupakan hari yang sangat sedih sebab aku dah nak balik SABDA. TT_TT okay apahal cuti rasa sekejap nak mati doe? 1 minggu 6 hari tu wanie, bersyukur bersyukur. Okay dah tak dapat dah tidur lambat pukul 1 pagi mcm kat rumah, dah tak dapat bangun lambat, tak dapat nak makan MCD, tak dapat nak online ( sebenarnya boleh tapi malas xD ) Lepasni akan berbahagia dengan budak budak SABDA dekat sana.  Hope kita org akan seronok seronok dengan kenangan kenangan indah yang bakal tiba. Insyaallah. Okay seriously, aku dah mula redha dan seronok menjadi warga SABDA. Alhamdullilah. Ni lah perasaan yang aku  tunggu tunggu selama ni. 


Rindu gila dekat roomate aku, SUHADA SULAIMAN, EE-LIN, HANIS dengan ILYANA. Rindu jiran jiran aku yang gila gila CIK LIYANA , NAJIE, AMNANI. kawan kawan yang rock habis. kita kan happy family kat sana. Memang menipu la kalau tak rindu. Okay takpe AHADA  ni balik dah weyh. Prep malam nanti boleh gaduh :D. 


ISNIN sampai KHAMIS exam. takutnya. exam first tu dekat SABDA. ramai ramai doakan aku berjaya okay? Insyaallah. Lepas ni belog mesti dah berhabuk lagi. okay balik cuti aku update la pasal semua yg best best eh? 


This will be my last post for this month . Hehe. Takut besok tak sempat. Banyak hal kena settle. OK chow. 


* To all my seniors especially prefects , good luck and all the best ye 23 nie :D
* To all my seniors dekat SABDA all the best too especially yang kita orang kenal yang tak kenal pun good luck juge !


* To students 4M1 2011 : belajar rajin rajin. selamat berjaya. jangan gaduh- gaduh.jangan lupa aku. aku sayang gila dekat korang semua. muah muah. kirim salam dekat semua classmates kita dengan cikgu cikgu kita ye. Jumpa nanti ! :DDD




Assalamualaikum , ADIOS. *seronok jumpa MRSEMUt

No comments:

Post a Comment