Saturday, March 12, 2011

Oh menyampah menyampah gila

Eh eh. serabai gila kalau tertinggal informations penting dekat SABDA kan? alahai wani kau ni memang lah. Okay sebenarnya terlebih excited al maklumlah kami form 4 diberi cuti lebih sikit dari yang lain lain. HEHEHE * mata jahat
Kami cuti selama "1 minggu 6 Hari". Thank you HKSBP. Tapi rugi gila kerana tidak dapat bersama sama dengan HKSBP yang disertai oleh SBP SBP sekitar zon utara. OMG . baru ingat nak SEKODENG budak STAR dengan MCKK. * hehehe gelak jahat. 


Kepada budak budak basketball perempuan tahniah kerana menang, wahh SABDA cool ~ * ayat perli


Terima kasih juga, kerana lepas cuti ini ada exam. HAHAHA. okay okay. Wanie kau dah selalu main main kat SABDA. hello bukan aku je ! Hampir keseluruhan budak budaknya. 


kiranya ni kali kedua dah aku balik sepanjang berada di SYURGA SABDA cewahhh. balik haritu naik bas. OMG. tak pernah aku balik naik bas dalam jarak yang jauh sendirian. Takut gila. Alhamdullilah selamat sampai ke KL SENTRAL. semua budak budak KL semangat je atas bas, bila sampai ! Lepastu naik LRT dengan Arai ke Taman Melati. Yeayyyyyyyyyyyy


Agaknya apa jadi dengan bilik aku kat sana, harap harap budak SEMESTI tak mengganas di katil aku yang wangi dan suci.





No comments:

Post a Comment