Saturday, March 12, 2011

Siapa kata

okay semua, kalau nak tahu aku semakin gemuk ye. Berat badan naik. Gilalah. aku fikir bila dah duduk asrama, nanti slim baru nak menggaya depan Fitri tapi haramm. Aku pelik juga, makanan DM tak sedap langsung tapi mcm mana aku boleh jadi gemuk . sangat gemuk ! Pipi dah mcm pipi badak . haha. bersukan setiap petang , cewahh. Mama semua complain. Aku sedih gila. 

So budak TM, yang jumpa aku please jangan tegur aku gemuk . Hehehe
sebenarnya gemuk ni disebabkan senang hati . NGEH NGEH.
Sepanjang dekat SABDA , aku tak pernah pun outing, kalau nak cakap aku gemuk sebab makan luar. HAHA. biarlah orang nak kata apa. I tak kisah.

* OMG jeles gila bila tengok gambar kakak tu bawah gambar MR SEMUT, kenapa dia ? Okay tu kan scandal dia , wanie oi . geramnya : l jeles jeles jeles. Please lah, ada sesiapa tak yang nak memahami situasi stupid ni ? Okay Imisshim and Ilovehim so much. Tak boleh nak deny la.

I miss my roommates, neighbour's, certain seniors and Mr. Semut sangat.
First time rasa " Tak sabar nak balik SABDA "
okay dah parah
Thank you ,

Mrs. semut 



gambar lama, sesaja semangat CITRINE =D



No comments:

Post a Comment